Dagens outfit (martiiin och mattiias)

Ja dagens outfit dårå. mattias till vänster och martin till höger. jag tänker bara berätta om mina kläder för jag tänker fan inte lägga energi på honom:S

Men de fina krokodilskinnskorna hittade jag hemma. och den vita fina pungstramarn "köpte" jag på hm för 99kr, otroligt nöjd. den där fula plasten och paraplyet ville jag inte ha men de var jag tvungen att ha för mattias. jag skulle få stryk annars sa han. taskigt. va tycker ni om klädstilen? lämna gärna en kommentar;) <3


Puss bloggen! //martin

Kommentarer
Postat av: Miccan

FETT SNYGGT! :D pungstramarn blir mitt nästa inköp!

2009-11-17 @ 20:55:35
Postat av: Ida

PORR! :) Du har inte tänkt att tjäna pengar på bloggen i framtiden ? xD <3

2009-11-17 @ 22:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback